Asiakkaiden e-laskuissa ja suoraveloituksissa ongelmia välittäjäpankin toimitusongelmien vuoksi
Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue Soite on saanut asiakkailtaan yhteydenottoja aiheettomista maksumuistutuksista. Välittäjäpankki Nordean toimitushaasteiden vuoksi asiakkaiden e-laskuissa ja suoraveloituksissa on ollut ongelmia. Laskut eivät ole lähettämisestä huolimatta menneet perille asiakkaiden verkkopankkeihin. Ongelma koskee noin 160 asiakasta.
Alkuperäiset laskut lähetetään uudelleen. Mikäli olet saanut virheellisesti maksumuistutuksen laskusta, voit halutessasi olla yhteydessä Soiten potilastoimistoon, puh. 06 826 4850 (ma–pe klo 9–14). Aiheeton maksumuistutus poistetaan ja alkuperäiset laskut lähetetään uudelleen. Asiasta ei aiheudu korkokuluja tai perintäkuluja asiakkaille.