Soite ➔ Asiakas- ja potilastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys maaliskuussa 2019

Me Soitessa pyrimme jatkuvasti eteenpäin ja kehitämme omaa toimintaamme, koska uskomme, että se on ainoa tapa tuoda hyvää koko Soiten toiminta-alueelle. Kuulemme ja kuuntelemme palautetta, ja otamme sen onkeemme. Vastaukset kerätään Soiten toimipisteissä olevista palauteautomaateista sekä verkkosivuilta löytyvästä palautejärjestelmästä.



Terveysasemien asiakastyytyväisyys

 


Kaikki
terveysasemat
86% 8% 6%
Suun
terveydenhuolto Kokkola
94% 3% 3%
Senioreiden terveyspiste
Daalia
97% 0% 3%

Yhteispäivystys

Maaliskuussa 2019
63%

8%

29%

Lastenpäivystys

Helmikuussa 2019

83%

15%

2%

Röntgen

Maaliskuussa 2019

93%

2%

5%

Asiakastyytyväisyys keskussairaalan poliklinikoilla

 


Medisiininen
poliklinikka
90% 8% 2%
Kirurgian ja syöpä-
tautien poliklinikka
92% 6% 2%
Naistentautien
poliklinikka
97% 0% 3%





Soite käsittelee asiakaspalautetta tietosuojalainsäädännön puitteissa. Julkinen asiakaspalaute on aina anonyymiä – sekä palautteen antajien että palautetta vastaanottavan hoitohenkilökunnan osalta. Yksittäistä palautteen antajaa ei voida palautteesta identifioida. Myöskään palautteen kohteena olevaa henkilöä tai yksittäistä hoitoyksikköä ei voida julkisesta palautteesta tunnistaa. 


Lue myös:

Laatulukujamme

Senioreiden avopalveluiden asiakastyytyväisyys

Vammaispalveluiden päivä- ja työtoiminnan asiakastyytyväisyys



Soiten NPS-luku maaliskuussa 2019


70.43

Suositteluindeksi Soiten toimipisteissä. Mitäs suurempi NPS -lukema, sitä tyytyväisempiä asiakkaat Soitella ovat. Positiivinen NPS-luku on jo hyvä, ja yli 50 arvoa voidaan pitää jo erinomaisena.


Keskimääräinen jonotusaika leikkaukseen K-PKS:ssa


62
vrk

HYVÄ

(alle 90 vrk)

KESKITASO

(91-180 vrk)

VÄLTTÄVÄ

(180 vrk)