Soite ➔ Asiakas- ja potilastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys heinäkuussa 2019

Me Soitessa pyrimme jatkuvasti eteenpäin ja kehitämme omaa toimintaamme, koska uskomme, että se on ainoa tapa tuoda hyvää koko Soiten toiminta-alueelle. Kuulemme ja kuuntelemme palautetta, ja otamme sen onkeemme. Vastaukset kerätään Soiten toimipisteissä olevista palauteautomaateista sekä verkkosivuilta löytyvästä palautejärjestelmästä.



Terveysasemien asiakastyytyväisyys

 


Kaikki
terveysasemat
89% 5% 6%
Suun
terveydenhuolto Kokkola
90% 3% 7%
Senioreiden terveyspiste
Daalia
100% 0% 0%

Yhteispäivystys

Heinäkuussa 2019
56%

5%

39%

Lastenpäivystys

Heinäkuussa 2019

80%

3%

17%

Röntgen

Heinäkuussa 2019

95%

2%

3%

Neuvolat

Heinäkuussa 2019
90%

9%

1%


Asiakastyytyväisyys keskussairaalan poliklinikoilla

 


Medisiininen
poliklinikka
96% 1% 3%
Kirurgian ja syöpä-
tautien poliklinikka
84% 13% 3%
Naistentautien
poliklinikka
98% 0% 2%





Soite käsittelee asiakaspalautetta tietosuojalainsäädännön puitteissa. Julkinen asiakaspalaute on aina anonyymiä – sekä palautteen antajien että palautetta vastaanottavan hoitohenkilökunnan osalta. Yksittäistä palautteen antajaa ei voida palautteesta identifioida. Myöskään palautteen kohteena olevaa henkilöä tai yksittäistä hoitoyksikköä ei voida julkisesta palautteesta tunnistaa. 


Lue myös:

Laatulukujamme

Senioreiden avopalveluiden asiakastyytyväisyys

Vammaispalveluiden päivä- ja työtoiminnan asiakastyytyväisyys



Soiten NPS-luku heinäkuussa 2019


70.00

Suositteluindeksi Soiten toimipisteissä. Mitäs suurempi NPS -lukema, sitä tyytyväisempiä asiakkaat Soitella ovat. Positiivinen NPS-luku on jo hyvä, ja yli 50 arvoa voidaan pitää jo erinomaisena.


Keskimääräinen jonotusaika leikkaukseen K-PKS:ssa


77
vrk

HYVÄ

(alle 90 vrk)

KESKITASO

(91-180 vrk)

VÄLTTÄVÄ

(180 vrk)