Soite ➔ Asiakas- ja potilastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys syyskuussa 2019

Me Soitessa pyrimme jatkuvasti eteenpäin ja kehitämme omaa toimintaamme, koska uskomme, että se on ainoa tapa tuoda hyvää koko Soiten toiminta-alueelle. Kuulemme ja kuuntelemme palautetta, ja otamme sen onkeemme. Vastaukset kerätään Soiten toimipisteissä olevista palauteautomaateista sekä verkkosivuilta löytyvästä palautejärjestelmästä.



Terveysasemien asiakastyytyväisyys

 


Kaikki
terveysasemat
83% 13% 4%
Suun
terveydenhuolto Kokkola
86% 10% 4%
Senioreiden terveyspiste
Daalia
100% 0% 0%

Yhteispäivystys

Syyskuussa 2019
51%

10%

39%

Lastenpäivystys

Syyskuussa 2019

84%

11%

5%

Röntgen

Syyskuussa 2019

92%

6%

2%

Neuvolat

Syyskuussa 2019
83%

8%

9%


Asiakastyytyväisyys keskussairaalan poliklinikoilla

 


Medisiininen
poliklinikka
94% 4% 2%
Kirurgian ja syöpä-
tautien poliklinikka
90% 5% 5%
Naistentautien
poliklinikka
94% 4% 2%





Soite käsittelee asiakaspalautetta tietosuojalainsäädännön puitteissa. Julkinen asiakaspalaute on aina anonyymiä – sekä palautteen antajien että palautetta vastaanottavan hoitohenkilökunnan osalta. Yksittäistä palautteen antajaa ei voida palautteesta identifioida. Myöskään palautteen kohteena olevaa henkilöä tai yksittäistä hoitoyksikköä ei voida julkisesta palautteesta tunnistaa. 


Lue myös:

Laatulukujamme

Senioreiden avopalveluiden asiakastyytyväisyys

Vammaispalveluiden päivä- ja työtoiminnan asiakastyytyväisyys



Soiten NPS-luku syyskuussa 2019


69

Suositteluindeksi Soiten toimipisteissä. Mitäs suurempi NPS -lukema, sitä tyytyväisempiä asiakkaat Soitella ovat. Positiivinen NPS-luku on jo hyvä, ja yli 50 arvoa voidaan pitää jo erinomaisena.


Keskimääräinen jonotusaika leikkaukseen K-PKS:ssa


68
vrk

HYVÄ

(alle 90 vrk)

KESKITASO

(91-180 vrk)

VÄLTTÄVÄ

(180 vrk)