Soite ➔ Asiakas- ja potilastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys 

Me Soitessa pyrimme jatkuvasti eteenpäin ja kehitämme omaa toimintaamme, koska uskomme, että se on ainoa tapa tuoda hyvää koko Soiten toiminta-alueelle. Kuulemme ja kuuntelemme palautetta, ja otamme sen onkeemme. Vastaukset kerätään Soiten toimipisteissä olevista palauteautomaateista sekä verkkosivuilta löytyvästä palautejärjestelmästä.

Koronatilanteen takia osasta Soiten toimipisteistä ei ole saatu asiakaspalautteita tiloissa sijaitsevien palautelaitteiden kautta.


Terveysasemien asiakastyytyväisyys



Yhteispäivystys



Lastenpäivystys



Röntgen



Neuvolat



Asiakastyytyväisyys keskussairaalan poliklinikoilla






Soite käsittelee asiakaspalautetta tietosuojalainsäädännön puitteissa. Julkinen asiakaspalaute on aina anonyymiä – sekä palautteen antajien että palautetta vastaanottavan hoitohenkilökunnan osalta. Yksittäistä palautteen antajaa ei voida palautteesta identifioida. Myöskään palautteen kohteena olevaa henkilöä tai yksittäistä hoitoyksikköä ei voida julkisesta palautteesta tunnistaa. 


Lue myös:

Laatulukujamme

Senioreiden avopalveluiden asiakastyytyväisyys

Vammaispalveluiden päivä- ja työtoiminnan asiakastyytyväisyys



Keskimääräinen jonotusaika leikkaukseen heinäkuussa K-PKS:ssa


68
vrk

HYVÄ

(alle 90 vrk)

KESKITASO

(91-180 vrk)

VÄLTTÄVÄ

(180 vrk)