Asiakastyytyväisyys syyskuussa 2018

Me Soitessa pyrimme jatkuvasti eteenpäin ja kehitämme omaa toimintaamme, koska uskomme, että se on ainoa tapa tuoda hyvää koko Soiten toiminta-alueelle. Kuulemme ja kuuntelemme palautetta, ja otamme sen onkeemme. Vastaukset kerätään Soiten toimipisteissä olevista palauteautomaateista sekä verkkosivuilta löytyvästä palautejärjestelmästä.



Poiminta asiakaspalautteista

Julkaisemme tällä sivulla kuukausittain asiakkaidemme antamia kirjallisia palautteita vastauksien kera.
Käsittelemme kaikki palautteet ja vastaamme palautteen antajalle henkilökohtaisesti, mikäli hän on jättänyt yhteystietonsa.

Palaute:

Omaishoitajalta saatu palaute:

”Oman hoidettavan sairauksien selvitys, kuinka hoidettava, miten seurata ja säännölliset terveystarkastukset mieluiten kotona. Omahoitaja ja/tai omalääkäri.”

Vastaus:

Asiakkaiden toiveiden myötä omaishoitajien terveystarkastuksia on nyt ryhdytty toteuttamaan ikääntyneiden palveluissa koko Soiten alueella, vanhuspalvelulaki sekä sosiaalihuoltolaki huomioiden.

Kotona tehtävistä terveystarkastuksista saatu asiakaspalaute on ollut äärettömän hyvää. Palautetta voi antaa verkkosivujemme kautta sähköisellä palautelomakkeella:



Anna palautetta tästä


Soite käsittelee asiakaspalautetta tietosuojalainsäädännön puitteissa. Julkinen asiakaspalaute on aina anonyymiä – sekä palautteen antajien että palautetta vastaanottavan hoitohenkilökunnan osalta. Yksittäistä palautteen antajaa ei voida palautteesta identifioida. Myöskään palautteen kohteena olevaa henkilöä tai yksittäistä hoitoyksikköä ei voida julkisesta palautteesta tunnistaa.


Lue myös:

Laatulukujamme

Senioreiden avopalveluiden asiakastyytyväisyys

Vammaispalveluiden päivä- ja työtoiminnan asiakastyytyväisyys