Asiakastyytyväisyys
Me Soitessa pyrimme jatkuvasti eteenpäin ja kehitämme omaa toimintaamme, koska uskomme, että se on ainoa tapa tuoda hyvää koko Soiten toiminta-alueelle. Kuulemme ja kuuntelemme palautetta, ja otamme sen onkeemme.
Tällä sivulla esitetyt suositusindeksit perustuvat palautteisiin, joita kerätään Soiten toimipisteissä olevista palauteautomaateista. Mitä suurempi mittarin NPS-lukema, sitä tyytyväisempiä asiakkaat Soitella ovat. Positiivinen NPS-luku on jo hyvä, ja yli 50 arvoa voidaan pitää jo erinomaisena.
Terveysasemien asiakastyytyväisyys
Yhteispäivystys
Lasten päivystys
Röntgen
Neuvolat
Keskussairaalan poliklinikat
Keräämme palautteita myös verkkosivuilta löytyvän palautejärjestelmän kautta.
Soite käsittelee asiakaspalautetta tietosuojalainsäädännön puitteissa. Julkinen asiakaspalaute on aina anonyymiä – sekä palautteen antajien että palautetta vastaanottavan hoitohenkilökunnan osalta. Yksittäistä palautteen antajaa ei voida palautteesta identifioida. Myöskään palautteen kohteena olevaa henkilöä tai yksittäistä hoitoyksikköä ei voida julkisesta palautteesta tunnistaa.