Kundtillfredsställelse
I Soite strävar vi hela tiden framåt och utvecklar vår verksamhet. Vi tror att det är det enda sättet att göra gott för Soites hela verksamhetsområde. Vi hör och lyssnar på den respons vi får och tar lärdom av den.
Svaren samlas in med responsautomater vid Soites enheter samt via responssystemet på webbsidorna. Ju större NPS-talet är, desto nöjdare klienter har Soite. Det är redan bra om NPS-talet är positivt, och ett tal på över 50 kan anses vara utmärkt.
Kundtillfredsställelse på hälsostationerna
Samjouren
Barnakuten
Röntgen
Rådgivningarna
Kundtillfredsställelse på MÖCS polikliniker
Vi samlar respons också via responssystemet som finns på webbplatsen.
Soite behandlar klientresponsen inom ramen för dataskyddslagstiftningen. Offentlig klientrespons är alltid anonym – både när det gäller responsgivaren och när det gäller vårdpersonalen som responsen gäller. Det är inte möjligt att identifiera en enskild responsgivare på basis av offentlig respons. Detsamma gäller personen eller en enskild vårdenhet som är objekt för responsen.