Siirry sisältöön

Palaute hoidosta tai palvelusta

Voit antaa palautetta sähköisellä asiakastyytyväisyyskyselyllä. Hoitopalautteen voi antaa anonyymisti.

Jos sen sijaan haluat, että sinuun otetaan yhteyttä, muista jättää yhteystietosi.

Palaute Soiten digipalveluista

Voit antaa palautetta Soiten sähköisistä palveluista. Palautejärjestelmään on eritelty jokainen digipalvelu erikseen.

Yleinen palaute

Voit antaa palautetta verkkolomakkeella koskien Soiten toimintaa, hallintoa tai muuta yleistä asiaa. Palautteen voi antaa myös anonyymisti. Jos haluat, että sinuun otetaan yhteyttä, jätä yhteystietosi. Sekä ruusut että risut ovat tervetulleita.

Vaaratapahtumailmoitus – Soitessa asioinut asiakas

Mikäli koet, että omassa tai omaisesi hoidossa on tapahtunut virhe tai vaaratilanne, voit tehdä ilmoituksen verkkolomakkeella. Ilmoituksen voit tehdä nimettömänä tai omalla nimelläsi. Jos jätät yhteystietosi, saat tiedon asian etenemisestä. Ilmoitus käsitellään vastuussa olevien ihmisten kanssa. Hoidon aikana voit myös heti ottaa havaitsemasi vaaratapahtuman puheeksi suoraa henkilökunnan kanssa.

Vaaratapahtumailmoitus – Soiten yhteistyökumppani

Soiten yhteistyökumppanit voivat jättää vaaratapahtumailmoituksen tällä verkkolomakkeella.Ilmoituksen voi jättää myös nimettömänä.

Potilaslakiin ja potilasvahinkolakiin sekä sosiaalihuoltolakiin perustuvat ilmoitukset


Sosiaali- ja terveydenhuollon asiakkaana sinulla on oikeus tehdä kirjallinen muistutus tai kantelu, jos olet tyytymätön palveluun, hoitoon tai kohteluun. Lisäksi mahdollisissa potilas-, lääke- ja esinevahingoissa voit hakea korvausta. Soiten sosiaali- ja potilasasiamies neuvoo ja ohjaa potilaita/asiakkaita ja heidän omaisiaan potilaan/asiakkaan asemaan ja oikeuksiin liittyvissä asioissa.

Toiminnasta vastaavat

Jussi Salminen

Vastuualuejohtaja / Asiakkuus- ja osallisuuspäällikkö

Puhelin: +358 44 780 9444