Siirry sisältöön
Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue

Mainoskampanjan kärjessä ovat DigiSoiten viestipalvelut, oirearviot sekä sähköinen ajanvaraus. Tavoitteena on lisätä DigiSoiten kiireettömien palveluiden tunnettavuutta ja sähköistä asiointia yhtenä keinona tavoittaa hyvinvointialueen palvelut. Kampanjan toivotaan vähentävän puhelinyhteydenottoja Soiten vastaanottopalveluihin sekä lisäävään DigiSoiten eri palveluiden käyttöastetta. Monet asiat hoituvat näppärämmin diginä!

Huumorilla höystetyn mainoskampanjan kasvoina toimii DigiSoite-mies, joka tuo esiin sähköisen asioinnin hyötyjä erilaisissa arjen yllättävissä tilanteissa. Käynnistyvä kampanja on suunniteltu ja toteutettu yhteistyössä BSTR-mainostoimiston kanssa. Kampanjan keskiössä ovat hauskat videot, joita esitetään pääsääntöisesti some-kanavissa.

DigiSoite -mainoskampanja näkyy laajasti vuoden 2023 aikana Soiten eri kanavissa sekä alueen medioissa. Kampanja tukee maaliskuun puolivälissä käynnistyvää Tartu digiin -kiertuetta. Keski-Pohjanmaan kuntiin rantautuvan kiertueen tarkoituksena on esitellä hyvinvointialueen sekä muiden toimijoiden sähköisiä palveluita ja antaa ohjausta niiden käyttöön. Lue lisää Tartu digiin kiertueesta.

Linkit mainosvideoihin:

Video 1: https://youtu.be/PKPCFnrfyMM

Video 2: https://youtu.be/qTDt2Hc6C8Q

Video 3: https://youtu.be/t23UnJojDR4

Katso myös nämä