Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue

Aputyömiespalvelu ei kuitenkaan ole lakisääteisesti osa hyvinvointialueiden perustehtävää eikä sitä järjestetä muilla Suomen hyvinvointialueilla.

Aputyömiehen palvelu päättyy 31.12.2023. Palvelu jatkuu ainoastaan kotona asuvilla alueemme sotaveteraaneilla ja sotainvalideilla sekä tietyillä erityisen tuen asiakkailla, joiden osalta sosiaalityöntekijä tekee erillisen päätöksen.

Aputyömiespalvelu-toiminta siirtyy 1.1.2024 lähtien alueen järjestöjen, yrittäjien ja muiden mahdollisten yhteistyökumppaneiden toiminnaksi kuten siivouspalvelukin aikoinaan on siirtynyt. Sinulla tai läheisilläsi on mahdollisuus käyttää normaaleja arvonlisäverottomia palveluita tai kotitalousvähennystä näitä palveluita ostaessanne.

Mikäli sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua palvelun järjestämisessä tulevaisuudessa, ole ystävällisesti suoraan yhteydessä oman alueesi palveluohjaajaan tai Soiten sosiaali- ja terveysneuvontapalveluun.

Yhteystiedot löydät alta:

AsuinalueYhteystiedot ja oikeat puhelinnumerot Soiteen