Siirry sisältöön

Vanhussosiaalityöhön voi ottaa yhteyttä, kun kyseessä on haasteellisiin henkilökohtaisiin taloudellisiin tukiin ja/tai etuuksiin liittyvät asiat. Pääsääntöisesti etuisuuksien hakemisista vastaa aina asiakas itse, asiakkaan asioiden hoitaja tai hoitava taho. Vanhussosiaalityöhön voi ottaa yhteyttä arkisin puhelinaikana.

Vanhussosiaalityön tarjoaa tukea haasteellisissa elämäntilanteissa, joihin voi liittyä:

  • Kelan etuuksista asumistuki, kuntoutushakemukset ja eläkehakemukset
  • Asunnonmuutostyö
  • Toimeentulotuen hakeminen
  • Edunvalvontahakemus
  • Taloudellisen tilanteen kartoitus

Pyydä apua

Akuuteissa, äkillisissä ja odottamattomissa kriisitilanteissa tulee olla yhteydessä Soiten sosiaalipäivystykseen:

Kiireellisissä hätätilanteissa tulee aina soittaa 112.

Ei-kiireellisissä tilanteissa voit ottaa yhteyttä myös sähköisesti DigiSoiten kautta:

Puhelinasiointi

Toiminnasta vastaavat

Zikiti Klemets

Sosiaalityöntekijä

Puhelin: +358 40 806 8036

Matkapuhelin: +358 40 806 8036

Hanna Saarinen

Palvelualuejohtaja

Puhelin: +358 40 806 5457